Crema nutritiva cu menta pentru ten gras

Noiembrie 15, 2011 supercreme
Etichete: , , , , , , , ,

Pentru ca ingrijirea tenului este esentiala pentru o piele sanatoasa, azi m-am gandit la o reteta de crema de fata pentru ten gras, care poate fi folosita si ca o lotiune de curatare, dar si pentru a preveni aparitia petelor pe fata.

Ingrediente:


–         50 ml ulei de migdale dulci

–         20 ml apa de trandafiri

–         10 g fulgi de ceara de albine

–         2-3 capsule de vitamina E ( se inteapa caspula si se goleste continutul – daca gasiti vitamina E solutie se pun 0.6g)

–          3-4 picaturi ulei esential de menta

Mod de preparare:

Se pun intr-un vas pe baie de abur ceara de albine si uleiul de migdale dulci. Se amesteca pana se topesc fulgii de ceara si lichidul ramane limpede.

Se da jos de pe foc si se adauga cate putin apa de trandafiri amestecand cu un mixer pana capata consistenta cremoasa .

Se adauga vitamina E si se omogenizeaza.

Pentru o senzatia de racoare se adauga 3-4 picaturi de ulei esential de menta si se amesteca din nou.

Se pune crema intr-un borcanel si se pastreaza la frigider.

Entry Filed under: Retete,Retete pentru ten

13 Comments Add your own

  • 1. crosetutza  |  Februarie 21, 2012 la 12:56

    Buna ziua,
    Am realizat acesta crema, dupa reteta dumneavoastra iar produsul final arata foarte bine, cu un miros natural si cu o textua tare placuta, insa cred ca pentru tenul meu mixt a fost putin cam gasa.
    Ce m-ati sfatui sa schimb la ea, sau daca ingredientele trebuie amestecate intr-o alta proportie?
    Ca sa ma fac mai bine inteleasa crema nu as fi putut sa o folosesc decat pe o vremea ca cea de acum, cand este foarte frig, ger si avem nevoie de o crema mult mai hidratanta si putin mai grasa decat cea pe care o folosim in celelalte anotimpuri.
    Va multumesc!

    • 2. supercreme  |  Februarie 22, 2012 la 08:30

      Pentru o textura mai racoroasa trebuie sa reduci cantitatea de ulei si sa o maresti pe cea de apa de trandafiri, iar pentru omogenizare adauga inca putina ceara de albine. Crema va iesi mai lichida daca nu maresti si cantitatea de ceara de albine

      • 3. crosetutza  |  Februarie 22, 2012 la 08:50

        Multumesc frumos pentru detalii si sfat. Ce tip de blender imi recomandati? Am cautat pe piata dar nu am gasit decat aparte pentru bucatarie, cu care nu pot face cantitati mici de produse cosmetice. Eu nu fac cantitati mari, crema am realizat-o cu un blender pentru frappe, insa cand am vrut sa fac si demachiantul, unde cantitatea de apa de trandafiri este mai mare, mini-blenderul nu a mai avut putere de omogenizare.
        Va multumesc!

      • 4. supercreme  |  Februarie 22, 2012 la 14:14

        Eu folosesc mixerul de bucatarie cand nu merge blenderul, nu am aparat special. Este bine, insa, ca amestecul sa fie facut in vas de sticla sau portelan.

  • 5. crosetutza  |  Februarie 22, 2012 la 18:26

    La capitolul recipiente, am cumparat tot ce-mi trebuie, singura dificultate am intalnit-o la omogenizare, pentru ca nu am un aparat cu puerea mai mare. Va multumesc!

  • 6. Ioana  |  Martie 30, 2012 la 10:44

    Am sa incerc si eu sunt curioasa daca merge

    • 7. supercreme  |  Martie 30, 2012 la 12:03

      Succes. Astept sa-mi spui cum a iesit.

  • 8. LOUISE  |  Iunie 6, 2012 la 09:18

    nu spuneti nimic de conservare si de modul d eomogenizare al produsului. Apa cu ulei? fara guma si fara ceara emulsificatoare? am incercat o retet ade pe site-ul Dvs si va spun sincer ca produsul se separa.

    • 9. supercreme  |  Iulie 11, 2012 la 13:46

      Va rog sa cititi cu atentie retetele inainte de a va apuca sa le faceti. Reteta contine fulgi de ceara de albine, care o omogenizeaza, iar vitamina E este conservantul pe care il doreati ( un conservant natural).Este obligatoriu sa folositi toate ingredientele din reteta, in cazul de fata ati exclus un ingredient de baza folosit pentru emulsifierea cremei, este normal ca produsul sa se separe fara el.

  • 10. mihaelacostescu75  |  Februarie 6, 2013 la 15:13

    Multumim mult pentru retete,esti o draguta!

  • 12. CRISTINA ENE  |  Februarie 15, 2013 la 00:05

    Imi place foarte mult blogul.O sa revin cu placere.
    remediiledincamara.blogspot.com


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Pagini

Categorii

Articole recente

Cele mai bine evaluate

Meta

Arhive

Bloguri, Bloggeri si Cititori
 
