Crema hidratanta pentru ten normal

Aprilie 28, 2011 supercreme
Etichete: ,

Cremele hidratante impiedica, incetinesc, eliminarea apei din piele, pentru ca aceasta sa ramana tonica.

Crema hidratanta este eficienta daca da imediat senzatia de piele fina; daca dupa aplicarea cremei pielea continua sa „stranga”, inseamna ca produsul folosit nu este eficient;

Ingrediente:

Ceai de iasomie  52g

Suc de aloe vera 10g

Ulei de samburi de struguri  29,4g

Ceara de albine  8g

Vitamina E 0,6g ( 3 caspule )

Mod de preparare:

Se pun intr-un vas pe baie de abur ceara de albine si uleiul de samburi de struguri. Se amesteca pana se topesc fulgii de ceara si lichidul ramane limpede.

Se da jos de pe foc si se adauga cate putin ceaiul de iasomie si sucul de aloe vera amestecand cu un mixer pana capata consistenta cremoasa .

Se adauga vitamina E si se omogenizeaza.

Eu nu am adaugat nimic pentru miros, insa cine doreste poate pune cateva picaturi de ulei esential ( esenta se alege dupa preferinte).

Entry Filed under: Retete pentru ten

14 Comments Add your own

  • 1. LOUISE  |  Octombrie 6, 2011 la 13:34

    CE DURATA DE VIATA ARE ACEASTA CREMA,

    • 2. supercreme  |  Octombrie 7, 2011 la 14:37

      Vitamina E actioneaza ca un conservant ( trebuie sa tina minim 3 luni). Eu pastrez crema la frigider ( este racoroasa cand o aplic) si nu o tin mai mult de 1 luna.
      Din cantitatile date iti iese 100g. Eu o folosesc si pentru gat si decolteu si imi ajunge fix o luna.

  • 3. roxana  |  Ianuarie 2, 2012 la 18:46

    o reteta pentru ten uscat aveti? sau pentru contur ochi/antirid?

    • 4. supercreme  |  Ianuarie 5, 2012 la 14:56

      Am sa incerc zilele astea sa postez o reteta de crema pentru ten uscat.
      Foarte bune insa sunt mastile de hidratare, cu fructe, aloe, castravete, etc

  • 5. diana  |  Februarie 18, 2012 la 11:50

    uleiuri de struguri prin incalzire nu isi pierde proprietatile?

    • 6. supercreme  |  Februarie 20, 2012 la 10:23

      Atentie, uleiul si ceara nu se fierb, se incalzesc usor pana se topeste ceara.
      Prin fiebere se distrug proprietatile uleiului de struguri

  • 7. Livia V.  |  Decembrie 1, 2012 la 10:31

    Retetele tale sunt benefice, am preparat laptele demachinat si este intradevar foarte eficient. Spune-mi, te rog, se pot combina intr-o reteta untul de shea, uleiul de migdale dulci si untul de cacao? Scrie pe fiecare „organic”, le-am primit in dar si nu stiu cum sa le folosesc. Este vorba despre un ten normal (spre uscat), un pic fanat si lipsit de elasticitate. Multumesc. Livia

    • 8. supercreme  |  Martie 28, 2013 la 08:58

      Ma bucur ca ti-au placut retetele. Poti combina untul de shea, uleiul de migdale si untul de cacao, numai sa respecti gramajul pentru masa grasa din reteta.
      Atentie cu untul de cacao, intareste foarte tare crema, trebuie adaugat in cantitate mica. Si untul de shea are proprietatea de intarire, dar nu ca cel de cacao.
      Daca vrei o crema care sa patrunda repede in piele trebuie sa fie mai spumoasa, mai lichida. Ca sfat: cand calculaezi cantitatile de grsimi din reteta pune uleiul in procent de 60-70% ira restul sa fie untul.

  • 9. mihaelacostescu75  |  Februarie 6, 2013 la 15:17

    O sa incerc si eu reteta ,nu are asa multe ingrediente.Felicitari pentru tot ceea ce faci!

  • 11. Raluca Harisa  |  Aprilie 5, 2013 la 17:10

    Buna! Ai pastrat vreodata crema la temperatura camerei? S-a stricat sau a tinut macar o luna? Am incercat si eu o crema in care am pus conservant extract din samburi de grepfrut si s-a stricat in 10 zile. Am tinut-o la temperatura camerei. Intr-adevar pusesem conservant cu 1 ml mai putin, dar am crezut ca o sa fie in regula. Nu stiu ce au toate cremele cu mine ca imi mucegaiesc.
    Si inca ceva: pot inlocui ceaiul de iasomie cu altceva? Multumesc foarte mult. Vreau sa incerc si reteta de sampon cu plante uscate.

    • 12. supercreme  |  Iulie 12, 2013 la 08:30

      Buna Raluca,

      Cantitatea de conservant pusa in crema este calculata pentru a tine maxim 7-10 zile. Daca vrei sa tina mai mult trebuie sa o pui la frigider si sa maresti cantitatea de ulei de samburi de grapefruit adaugata. Ceaiul de iasomie se poate inlocui cu apa de trandafiri sau alt lichid in functie de preferinte ( de ex gel de aloe, ceai de musetel, galbenele, etc – depinde de imaginatia fiecaruia). Eu de regula imi fac cantitati mici de crema( 30 -50 ml) pe care le folosesc si pe fata si pe decolteu. Daca imi iese mai multa, se bucura prietenele mele.🙂

  • 13. Ludmila  |  Mai 15, 2013 la 13:09

    pot inlocui ceaiul de iasomie cu altceva..ca mie nu imi place mirosul de iasomie.Multumesc!

    • 14. supercreme  |  Iulie 12, 2013 la 08:52

      Buna Ludmila. Poti inlocui ceaiul de iasomie cu alte lichide, de ex: apa de trandafiri, gel de aloe, sau alt tip de ceai: musetel, sunatoare, etc
      Insa efectul va fi diferit: hidratare : apa de tradafiri, ceai de iasomie; nutritiv: gel de aloe, efect de calamare pentru ten iritat, rosu, sau accneic: musetel, sunatoare.
      Poti consulta efectul plantelor in functie de ceea ce vrei sa obtii.

      Succes


Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Pagini

Categorii

Articole recente

Cele mai bine evaluate

Meta

Arhive

Bloguri, Bloggeri si Cititori
 
