Let’s Start

Aprilie 3, 2011 supercreme
Etichete: , ,


Povestea mea incepe printre rafturile magazinelor cautand produse de ingrijire cat mai naturale.

Am o piele sensibila, care se irita usor si trebuie sa am grija de mine altfel stim noi toate unde ajungem.

Deci…… iata-ma printre  rafturi, luand cate o cutiuta draguta in mana si citind ingredientele…………..

Nu pot spune ca am fost satisfacuta. Cremele scumpe poate sunt mai naturale, dar bugetul meu nu mi-a permis sa le cumpar. Trebuia sa gasesc ceva care sa-mi statisfaca amandoua cerintele: calitate la pret mic.  Greu de gasit o sa-mi spuneti.  Asa a si fost. Nu pot spune ca nu sunt pe piata si astfel de creme, insa problema principala este si va ramane pentru toate dintre noi, felul cum se comporta tenul dupa aplicarea cremei.

Am inceput cu retele bunicii pentru ca ingredintele sunt usor de gasit, chiar in bucataria noastra.

Mastile de fata preparate din ingredintele din frigider sunt o binefacere pentru tenul nostru, insa tot imi trebuia ceva prentru ingrijirea zilnica.

Am inceput sa ma documentez si sa-mi concept crema ideala. Am incercat, am amestecat diferite ingrediente pana am obtinut produsul care mi-a placut. Acum sunt multumita.

Doresc sa impart cu voi retele mele. Voi posta pe rand cate una si vom vorbi despre ele.

Sper sa va placa si sa fiti alaturi de mine.

Entry Filed under: Retete

Lasă un răspuns

Trackback this post  |  Subscribe to comments via RSS Feed

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Pagini

Categorii

Articole recente

Cele mai bine evaluate

Meta

Arhive

Bloguri, Bloggeri si Cititori
 
